Početna stranica › Upisi


CARDS 2003

CARDS 2003

Delegacija Europske komisije u Zagrebu tražila je prijedloge projekata za unapređenje strukovnog školstva…

Školski projekt - tjedan zdravlja „Budi zdrav““

Školski projekt - Tjedan zdravlja “Budi zdrav” planira se održati tijekom mjeseca svibnja 2021. godine ovisno…

Međunarodno stručno usavršavanje

Međunarodno stručno usavršavanje pedagoginje Obrtničke škole Bjelovar Antonije Vuletić „Building emotional relationships to prevent early school leaving“ (Roma, Italy)


Pedagoginja Antonija Vuletić sudjelovala je u okviru Projekta Erasmus Plus „Korak prema suvremenoj školi“ u edukaciji pod nazivom „Building emotional relationships to prevent early school leaving“. Seminar je održan u Italiji, gradu Rimu, na adresi Via Adriano Fiori 32/B, 00156 Roma.
Seminar se održao u prostorijama organizacije ERIFO (Ente per la ricerca e formazione). Na seminaru je sudjelovalo 9 nastavnika i stručnih suradnika iz zemalja: Turska, Rumunjska, Portugal, Slovenija i Hrvatska i 2 predavača iz Italije. Seminar se održavao od ponedjeljka 03.11.2014. do petka 07.11.2014 na engleskom jeziku.

Na samom početku seminara „Building emotional relationships to prevent early school leaving“ sudionici tečaja upoznati su s programom seminara. Uz to, održano je međusobno upoznavanje sudionika tečaja i edukatora te upoznavanje zemalja i obrazovnog sustava zemalja iz kojih dolaze sudionici tečaja. Tijekom seminara korištene su praktične, vizualne i verbalne metode. Tijekom edukacije sudionici tečaja usvojili su alate i strategije koje su usmjerene na prevenciju, intervenciju i naknadu ranog napuštanja školovanja (autobiografska metoda/model, edukativne igre, vodstvo/liderstvo i mentorstvo).

 „Building emotional relationships to prevent early school leaving“

 „Building emotional relationships to prevent early school leaving“

 „Building emotional relationships to prevent early school leaving“

Sudionici seminara stekli su znanja, vještine i kompetencije iz područja: obrazovnih sustava pojedinih zemalja, metodologije učenja, analize potreba učenika i nastavnika. Proučavali su studiju slučaja ranog napuštanja školovanja i stekli uvid u najbolje prakse rješavanja tog problema u Europi. Izrađivali su SWOT analize, vježbali na primjerima upoznavanja emocija i suočavanja s emocijama. Nakon mnoštva novih spoznaja, iskustava i upoznavanja bogate rimske kulture i povijesti sklopljena su nova prijateljstva i dogovoreni neki novi susreti…:) 

U Bjelovaru, 11. studenoga 2014.

Pedagoginja: Antonija Vuletić, mag. paed.



O povijesti škole

Bjelovar ima dugu tradiciju u razvoju obrazovanja za potrebe obrtništva. Tako su već 1769. god. otvoreni…