RADNIM DANOM OD 08,00 DO 12,00 SATI
ZA VRIJEME GODIŠNJEG ODMORA
OD 06.08.-16.08.2024. GODINE
UČENIČKI SERVIS NEĆE RADITI.
Početna stranica › Učenički servis
RADNIM DANOM OD 08,00 DO 12,00 SATI
ZA VRIJEME GODIŠNJEG ODMORA
OD 06.08.-16.08.2024. GODINE
UČENIČKI SERVIS NEĆE RADITI.
Učenički servis Obrtničke škole Bjelovar posreduje za povremeni rad učenika srednjih škola koje imaju sjedište na području Bjelovarsko -bilogorske županije , s kojima ima sklopljen sporazum.
Učenici mogu raditi isključivo u vrijeme učeničkih praznika kako je propisano odlukom nadležnog ministra.
Ljetni praznici počinju 24.06.2024. i traju do 31.08.2024. godine.
Ugovori se podižu u učeničkom servisu prije početka rada.
Mole se svi učenici koji planiraju raditi preko ljetnih praznika da obave učlanjenje ranije kako bi se smanjile gužve u ljetnom periodu.
Radno vrijeme učeničkog servisa: od 8,00 do 12,00 sati.
Hrvatski Zavod za zapošljavanje organizira „Dane poslova“ koji će se održati 6. veljače 2024. u hotelu Art’earia u Bjelovaru od 11:00 sati.
Zainteresiranim učenicima, studentima, tražiteljima zaposlenja i umirovljenicima predstavit će se najveći poslodavci iz područja ugostiteljstva i turizma, ali i lokalni poduzetnici koji imaju potrebu za zapošljavanjem.
Ukoliko ste u potrazi za poslom, pozivamo vas da nam se pridružite i pronađete svoju priliku za rad.
( učlanjenje, podizanje ugovora)
od 8,00-12,00 sati ( radnim danima)
Učenički servis neće raditi za vrijeme godišnjeg odmora:
od 24.07.-31.07. i od 04.08.-11.08.2023.
Sve upiti možete slati na e mail: .(JavaScript must be enabled to view this email address)
Obavijest za učenike i roditelje
Zbog korištenja godišnjih odmora mole se učenici i roditelji da obave učlanjenja i podignu ugovore za rad do 22. 07.2022. godine, od 08,00-12, 00 sati.
KORIŠTENJE GODIŠNJEG ODMORA:
TAJNIŠTVO ( Učlanjenje i izdavanje ugovora)
od 25.07.-15.08.2022. godine.
Za sve informacije u tom periodu možete dobiti na e mail: .(JavaScript must be enabled to view this email address)
RAČUNOVODSTVO: ( isplate)
od 25.07.-29.07.;
od 08.08.-12.08.;
od 22.08.-26.08.
Za vrijeme korištenja godišnjeg odmora , kako je navedeno, neće se vršiti isplate.
( informacije na e-mail: .(JavaScript must be enabled to view this email address) )
TRAJANJE ODMORA UČENIKA :
Proljetni odmor učenika počinje : 14.04.2022. i završava 22.04.2022. godine
Ljetni odmor učenika počinje 23. 06. 2022.
Zbog korištenja godišnjih odmora učenički servis neće raditi :
od 22.07.-13.08.2021.
Svi zainteresirani za rad trebaju dostaviti dokumente za učlanjenje i izdavanje ugovora do 20.07. 2021. godine. Nakon toga sve upite postavljajte isključivo na e mail: .(JavaScript must be enabled to view this email address)
Zbog korištenja godišnjeg odmora računovodstvo neće vršiti isplate od:
19.7.-30.7.2021. i od 16.8.-27.8.2021.
Rad redovitih učenika moguć je isključivo tijekom zimskog, proljetnog i ljetnog odmora, koji je propisan Odlukom ministra znanosti i obrazovanja, a koji je za školsku godinu 2020/2021 godinu određen kako sljedi:
Ljetni odmor počinje od 21. lipnja 2021. godine do 31. kolovoza 2021. godine.
Za isplatu zarade učeniku potrebno je dostaviti pravilno popunjen ugovor ( potpisan od strane učenika, roditelj/skrbnika i potpisan i ovjeren od stane naručitelja posla /poslodavca sa stvarnim brojem sati rada i iznosom zarade učenika).
Isplata se može izvršiti samo na žiro ili tekući račun učenika nakon što poslodavac doznači sredstva na račun Učeničkog servisa prema ispostavljenom računu.
• Učenik koji za rad preko učeničkih udruga prima preko 15.000,00 kn godišnje obveznik je poreza na dohodak od drugog dohotka i prireza porezu na dohodak.
• Ukoliko učenik ostvari tijekom kalendarske godine primitak u iznosu većem od 15.000,00 kn ne može biti više uzdržavani član roditelja, odnosno roditelj ne može koristiti poreznu olakšicu za njega kao uzdržavanog člana.
Zarada nije oporeziva porezom na dohodak do iznosa 63.000,00 kuna godišnje.
Učenici su osigurani od posljedica nesreće na radu i profesionalnog oboljenja kao osobe osigurane u posebnim okolnostima.
Prema Zakonu o doprinosima za obvezno osiguranje učenika plaćaju se dva doprinosa:
-poseban doprinos za zaštitu zdravlja na radu po stopi od 0,5%
-poseban doprinos za mirovinsko osiguranje za osobe osigurane u određenim okolnostima po stopi od 5%.
Osnovica za obračun doprinosa je svaki pojedinačni primitak koji se isplaćuje učeniku, a koji se naplaćuje od poslodavca.
Naknada za posredovanje se naplaćuje u iznosu 10% od iznosa učenikove zarade ( prema Pravilniku o obavljanju djelatnosti u vezi sa zapošljavanjem).
Obrtnička škola Bjelovar kao ovlašteni posrednik temeljem rješenja Ministarstva rada i mirovinskog sustava Kl: UP/I-102-02/14-01/03, Ur. broj: 524-03-02-01/3-14-3 od 18. lipnja 2014. g. obavlja poslove posredovanja za povremeni rad redovnih učenika za vrijeme zimskog, proljetnog i ljetnog odmora. Svake školske godine Ministarstvo znanosti, obrazovanja i športa propisuje trajanje odmora učenika.
Obrtnička škola Bjelovar može posredovati za zapošljavanje svojih redovnih učenika i redovnih učenika drugih srednjoškolskih ustanova sa sjedištem u Bjelovarsko-bilogorskoj županiji temeljem sklopljenih sporazuma.
Ljetni odmor počinje 19. lipnja 2021. godine, osim za učenike koji polažu predmetni, razredni, dopunski ili razlikovni ispit, koji imaju dopunski nastavni rad, završni rad ili ispite državne mature te za učenike u programima čiji se veći dio izvodi u obliku praktične nastave i vježbi te za učenike koji u to vrijeme imaju stručnu praksu, što se utvrđuje godišnjim planom i programom rada škole. Obrtnička škola Bjelovar može posredovati za zapošljavanje svojih redovnih učenika i redovnih učenika drugih srednjoškolskih ustanova sa sjedištem u Bjelovarsko-bilogorskoj županiji temeljem sklopljenih sporazuma.
Člansku iskaznicu možete dobiti u Obrtničkoj školi Bjelovar
Uredovno vrijeme: od 8 do 12 sati
Za člansku iskaznicu potrebno je:
Članska iskaznica vrijedi tijekom školovanja uz predočenje potvrde o redovnom školovanju za svaku tekuću školsku godinu.
Nakon učlanjenja morate popuniti određene obrasce i podići ugovor prije početka rada.
Za izdavanje ugovora o povremenom radu redovnog učenika potrebni su:
Postupak izdavanja, sklapanja, dopune i ovjere ugovora, te ispostave računa
Obrtnička škola Bjelovar (u daljnjem tekstu: posrednik) izdaje ugovor učeniku prije početka rada. Ugovor sklapa učenik s poslodavcem uz posredovanje škole. Ukoliko je učenik maloljetan sklapa ugovor uz supotpis zakonskog zastupnika roditelja/skrbnika. Ugovor se izdaje u četiri istovjetna primjerka (za poslodavca, učenika i dva primjerka za posrednika). Po završetku rada poslodavac je dužan dopuniti ugovore s datumom završetka rada, stvarnim brojem sati, cijenom sata rada i iznosom neto zarade učenika, te ovjeriti (potpisati i pečatirati) navedenu dopunu ugovora. Poslodavac je dužan dopuniti i ovjeriti ugovor u roku od 15 dana nakon obavljenog posla, odnosno nakon što mu učenik po obavljenom poslu dostavi ugovor.
Cijena sata rada se utvrđuje prema dogovoru poslodavca i učenika s tim da dogovorena cijena sata rada ne može biti niža od 15,00 kn neto.
Posrednik na temelju ispravno dopunjenog i ovjerenog ugovora ispostavlja račun uvećan za 5% -posebni doprinos za mirovinsko osiguranje za osobe osigurane u određenim okolnostima, 0,5% - posebni doprinos za zdravstveno osiguranje zaštite zdravlja na radu i za 10 % - naknada za posrednika. Poslodavac je obvezan u roku od 8 dana od dana ispostavljanja računa doznačiti iznos računa na žiro račun posrednika.
Posebne zakonske odredbe vezane za rad maloljetnika:
Maloljetni učenici mogu obavljati poslove samo pod uvjetima utvrđenim Zakonom o radu (NN, br. 93/14, 127/17, 98/19.), Pravilnikom o obavljanju djelatnosti u svezi sa zapošljavanjem (NN, br. 28/2019), Pravilnikom o poslovima na kojima se ne smije zaposliti maloljetnik (NN, 89/2015, 94/2016, 109/2019) i Pravilnikom o poslovima na kojima maloljetnik može raditi i aktivnostima u kojima smije sudjelovati (NN br. 62/10.). Sukladno navedenim zakonskim propisima:
Sukladno čl. 2. Pravilnika na poslovima na kojima maloljetnik može raditi i o aktivnostima u kojima smije sudjelovati maloljetnik može, osim na poslovima na kojima se sukladno posebnom propisu ne smije zaposliti, raditi na drugim poslovima samo nakon prethodnog utvrđivanja zdravstvene sposobnosti za obavljanje tih poslova. Uputnicu za utvrđivanje zdravstvene sposobnosti izdaje poslodavac sukladno čl. 3. istog Pravilnika.
Ostali uvjeti za povremeni rad redovnih učenika:
IZDAVANJE UGOVORA:
Za izdavanje ugovora potrebno je na e-mail učeničkog servisa: .(JavaScript must be enabled to view this email address) ili poštom na adresu Obrtnička škola Bjelovar, Dr. Ante Starčevića 24, 43000 Bjelovar ( za učenički servis) dostaviti:
- scan odnosno presliku članske iskaznice
- scan odnosno original popunjene i ovjerene tiskanice uputnice i evidencijskog lista od strane poslodavca ( obrazac se nalazi na: http://obs-bj.hr/ucenicki-servis-obrasci/ ) - bez navedenog obrasca ne izdajemo ugovor.
Do trenutka podizanja ugovora učenik treba dostaviti kopiju tekućeg ili žiro računa.
Ugovori se podižu tijekom zimskih proljetnih i ljetnih praznika kako je odlukom propisao ministar za svaku školsku godinu, za vrijeme kada je dozvoljen rad redovitih učenika srednjih škola, najranije tjedan dana prije početka praznika.
Napomena: Ljetni praznici počinju 29.06.2020. godine.
Ugovori se ne izdaju retroaktivno ( unazad), zbog obveza servisa na zakonom propisanu prijavu.
Ugovore za rad izdaje Obrtnička škola Bjelovar.
Ugovor sklapa maloljetni redoviti učenik uz supotpis zakonskog zastupnika ili skrbnika i naručitelja posla, a uz posredovanje srednjoškolske ustanove.
PONIŠTENJE UGOVORA: Poslodavac odnosno učenik dužan je Učeničkom servisu izvršiti povrat izdanog ugovora u roku od tri dana od dana kada je učenik trebao stupiti na rad, a iz nekog razloga je to otkazao. Ukoliko to ne učini niti učenik niti poslodavac Učenički servis će izvršiti brisanje istih iz evidencije i biti će im onemogućeno korištenje usluga Učeničkog servisa.
UČLANJENJE:
Za učlanjenje je potrebno dostaviti:
- potvrdu škole o redovitom srednjoškolskom obrazovanju u tekućoj školskoj godini (podižete u svojoj školi)
- fotografija ( manji format)
- dokument sa OIB-om
- potvrdu o uplati članarine u iznosu 2,00 eura - Članarinu u iznosu od 2,00 eura uplatiti na žiro račun Obrtničke škole Bjelovar HR61 23400091110692490, poziv na broj HR00 66/51, opis plaćanja: ČLANARINA učenički servis za ( ime i prezime učenika). Napomena: Članarina se plaća samo jedanput, prilikom učlanjenja.
-popunjeni obrazac - podaci o učeniku - koje možete skinuti sa stranice servisa: http://obs-bj.hr/ucenicki-servis-obrasci/; ako je učenik maloljetan potrebna je suglasnost jednog roditelja i kopija osobne iskaznice roditelja koji daje suglasnost.
PRODUŽENJE ČLANSTVA:
Učenici koji su već učlanjeni dostavljaju samo potvrdu o redovitom školovanju u tekućoj školskoj godini.
Nepotpuna i neispravno popunjena dokumentacija neće biti obrađivana.
Preuzmite dokument:
ODLUKA o naplati članarine
Bjelovar ima dugu tradiciju u razvoju obrazovanja za potrebe obrtništva. Tako su već 1769. god. otvoreni…