Obrtnička škola Bjelovar kao ovlašteni posrednik temeljem rješenja Ministarstva rada i mirovinskog sustava Kl: UP/I-102-02/14-01/03, Ur. broj: 524-03-02-01/3-14-3 od 18. lipnja 2014. g. obavlja poslove posredovanja za povremeni rad redovnih učenika za vrijeme zimskog, proljetnog i ljetnog odmora. Obrtnička škola Bjelovar može posredovati za zapošljavanje svojih redovnih učenika i redovnih učenika drugih srednjoškolskih ustanova sa sjedištem u Bjelovarsko-bilogorskoj županiji temeljem sklopljenih sporazuma.
Obavještavamo sve korisnike usluga Učeničkog servisa da se, zbog novonastale situacije s virusom COVID -19 te izbjegavanja osobnih kontakata i gužve, učlanjenje i produljenje članstva vrše elektronskim putem ( slanjem svih potrebnih dokumenata koje možete preuzeti na stranicama servisa: http://obs-bj.hr/ucenicki-servis-obrasci/) na e-mail učeničkog servisa: .(JavaScript must be enabled to view this email address) ili dostavom svih potrebnih dokumenata poštom na adresu: Obrtnička škola Bjelovar, Dr. Ante Starčevića 24, 43000 Bjelovar ( za učenički servis).
UČLANJENJE:
Za učlanjenje je potrebno dostaviti:
- potvrdu škole o redovitom srednjoškolskom obrazovanju u tekućoj školskoj godini ( podižete u svojoj školi)
- fotografija ( manji format)
- dokument sa OIB-om
- potvrdu o uplati članarine u iznosu 10,00 kuna - Članarinu u iznosu od 10,00 kuna uplatiti na žiro račun Obrtničke škole Bjelovar HR61 23400091110692490, poziv na broj HR00 66/51, opis plaćanja: ČLANARINA učenički servis za ( ime i prezime učenika). Napomena: Članarina se plaća samo jedanput, prilikom učlanjenja.
-popunjeni obrazac - podaci o učeniku - koje možete skinuti sa stranice servisa: http://obs-bj.hr/ucenicki-servis-obrasci/; ako je učenik maloljetan potrebna je suglasnost jednog roditelja i kopija osobne iskaznice roditelja koji daje suglasnost.
PRODUŽENJE ČLANSTVA:
Učenici koji su već učlanjeni dostavljaju samo potvrdu o redovitom školovanju u tekućoj školskoj godini.
Nepotpuna i neispravno popunjena dokumentacija neće biti obrađivana.
IZDAVANJE UGOVORA:
Za izdavanje ugovora potrebno je na e-mail učeničkog servisa: .(JavaScript must be enabled to view this email address) ili poštom na adresu Obrtnička škola Bjelovar, Dr. Ante Starčevića 24, 43000 Bjelovar ( za učenički servis) dostaviti:
- scan odnosno presliku članske iskaznice
- scan odnosno original popunjene i ovjerene tiskanice uputnice i evidencijskog lista od strane poslodavca ( obrazac se nalazi na: http://obs-bj.hr/ucenicki-servis-obrasci/ ) - bez navedenog obrasca ne izdajemo ugovor.
Do trenutka podizanja ugovora učenik treba dostaviti kopiju tekućeg ili žiro računa.
Ugovori se podižu tijekom zimskih proljetnih i ljetnih praznika, za vrijeme kada je dozvoljen rad redovitih učenika srednjih škola, najranije tjedan dana prije početka praznika.
Napomena: Ljetni praznici počinju 29.06.2020. godine.
Ugovori se ne izdaju retroaktivno ( unazad), zbog obveza servisa na zakonom propisanu prijavu.
Ugovori se podižu u Obrtničkoj školi Bjelovar.
Ugovor sklapa maloljetni redoviti učenik uz supotpis zakonskog zastupnika ili skrbnika i naručitelja posla, a uz posredovanje srednjoškolske ustanove.
PONIŠTENJE UGOVORA: Poslodavac odnosno učenik dužan je Učeničkom servisu izvršiti povrat izdanog ugovora u roku od tri dana od dana kada je učenik trebao stupiti na rad, a iz nekog razloga je to otkazao. Ukoliko to ne učini niti učenik niti poslodavac Učenički servis će izvršiti brisanje istih iz evidencije i biti će im onemogućeno korištenje usluga Učeničkog servisa.