…" />

Početna stranica › Učenički servis


CARDS 2003

CARDS 2003

Delegacija Europske komisije u Zagrebu tražila je prijedloge projekata za unapređenje strukovnog školstva…

Dan škole 2017.

Dana 26. travnja 2017. godine, Obrtnička škola proslavila je dan škole. Kako bi što upečatljivije proslavili svoj…

Dobitnici nagrada i priznanja Fonda „Boža Tvrtković“ u šk. god. 2015./16..

Mario Milican bio je učenik 2. a razreda Obrtničke škole Bjelovar, zanimanje automehaničar. Prvi razred završio…

Obavijest o radu učeničkog servisa

Učenički servis neće raditi od 26.- 31. 07.2018. godine.

Kontakt za izdavanje ugovora ili učlanjenja:  .(JavaScript must be enabled to view this email address)

Obavijest o isplatama

Zbog godišnjeg odmora isplate vezane za povremeni rad preko učeničkog servisa vršiti će se:
u sedmom mjesecu do 20.07. 2018. godine
a u osmom mjesecu od 08.08.-22.08.2018. godine.

Radno vrijeme učeničkog servisa

Radno vrijeme učeničkog servisa od 1.7. do 31.8. 2018. je od 08,00 do 12,00 sati.

U četvrtak 5.7. 2018. učenički servis neće raditi.

OBAVIJEST

Učenički servis neće raditi:
30. travnja 2018.

OBAVIJEST

Učenički servis neće raditi u od 29.03 - 02.04. 2018. god.

OBAVIJEST ZA UČENIKE, RODITELJE I POSLODAVCE

Obrtnička škola Bjelovar kao ovlašteni posrednik temeljem rješenja Ministarstva rada i mirovinskog sustava Kl: UP/I-102-02/14-01/03, Ur. broj: 524-03-02-01/3-14-3 od 18. lipnja 2014. g. obavlja poslove posredovanja za povremeni rad redovnih učenika za vrijeme zimskog, proljetnog i ljetnog odmora. Svake školske godine Ministarstvo znanosti, obrazovanja i športa propisuje trajanje odmora učenika.

Ugovori se podižu tijekom zimskih, proljetnih i ljetnih praznika odnosno u vrijeme kada je dozvoljen rad redovnih učenika srednjih škola, najranije tjedan dana prije početka praznika.

Zimski praznici šk. god. 2017./18. traju od 27.12.2017. do 12.01.2018.g.,

proljetni od 29.03.2018.g. do 06.04. 2018.g.,

ljetni praznici počinju 18.06.2018

Ugovori se ne smiju izdavati retroaktivno (unazad).

Učenici koji rade na benzinskim postajama i vrše poslove čišćenja stakala ne mogu dobiti ugovor – ugovor sadrži prava i obveze- iz razloga što poslodavac za imenovane ne isplaćuje plaću pa time niti zakonom propisane doprinose u slučaju nesreće na radu ili učinjene štete, odnosno ostala davanja.

Ukoliko učenici rade na drugim poslovima u sklopu benzinskih postaja, potrebno je da poslodavac to upiše na evidencijski list i napomenu da će mu za to biti isplaćena plaća te potvrdi pečatom i potpisom.

Ukoliko je učenik podigao ugovor, a iz nekog razloga nije mogao doći na rad ili nije započeo s radom, dužan je u roku tri dana od dana podizanja ugovora isti otkazati i vratiti na poništenje, a ako ga je predao poslodavcu tada ga treba vratiti poslodavac.

Ukoliko se gore navedeno ne obavi u navedenom roku, dakle nemamo saznanja da učenik ne radi, s obzirom na zakonsku obvezu servisa,  ugovor se registrira kao radni, a učenik se u slijedećih 8 dana prijavljuje na HZZO i vrši se osiguranje u slučaju nesreće na radu.

Nepravodobna odjava ugovora stvara kasnije problem i nama kao servisu i poslodavcu.

Kod podizanja ugovora učenik je obvezan predočiti člansku iskaznicu koju produžuje donošenjem potvrde o redovnom školovanju za tekuću školsku godinu, popunjen evidencijski list poslodavca i uputnicu - ovjerene i potpisane od strane poslodavca ( obrasci se nalaze na stranicama servisa ili se mogu dobiti u servisu) i žiro račun učenika. Ukoliko učenik radi kod istog poslodavca nije potrebno popunjavati evidencijski list ( osim ako su nastale promjene - adresa, telefon, odgovorna osoba i sli.), tada uz člansku iskaznicu donosi popunjenu i ovjerenu uputnicu poslodavca.

Prema čl. 17. st.2. Pravilnika o obavljanju djelatnosti u svezi sa zapošljavanjem (N.N. 52/2017), Naručitelj (poslodavac) je dužan ovjeriti i dopuniti ugovor sa stvarnim brojem sati rada i iznosom zarade učenika u roku od 15 dana nakon obavljenog posla, odnosno nakon što mu učenik po obavljenom poslu dostavi ugovor.

Uvjeti poslovanja za školsku godinu 2017./18.

Obrtnička škola Bjelovar kao ovlašteni posrednik temeljem rješenja Ministarstva rada i mirovinskog sustava Kl: UP/I-102-02/14-01/03, Ur. broj: 524-03-02-01/3-14-3 od 18. lipnja 2014. g. obavlja poslove posredovanja za povremeni rad redovnih učenika za vrijeme zimskog, proljetnog i ljetnog odmora.

Ovdje možete preuzeti cijeli dokument:
Uvjeti poslovanja Obrtničke škole Bjelovar kao posrednika za povremeni rad redovnih učenika

Obavijest

Sve informacije vezane za rad preko učeničkog servisa možete dobiti na brojeve telefona: 043 244 722 ili 043/221 168.

Obavijest

U petak 23. 06. 2017. učenički servis neće raditi.

Obavijest

U periodu od 04. do 11. 05.2017. godine učenički servis neće raditi zbog godišnjeg odmora.

Obavijest

Učenički servis neće raditi od 13. do 17. 04.2017. godine.

Uvjeti poslovanja Obrtničke škole Bjelovar kao posrednika za povremeni rad redovnih učenika

UVJETI POSLOVANJA OBRTNIČKE ŠKOLE BJELOVAR KAO POSREDNIKA ZA POVREMENI RAD REDOVNIH UČENIKA
za školsku godinu 2016./2017.



Obrtnička škola Bjelovar kao ovlašteni posrednik temeljem rješenja Ministarstva rada i mirovinskog sustava Kl: UP/I-102-02/14-01/03, Ur. broj: 524-03-02-01/3-14-3 od 18. lipnja 2014. g. obavlja poslove posredovanja za povremeni rad redovnih učenika za vrijeme zimskog, proljetnog i ljetnog odmora.

Ovdje možete preuzeti cijeli dokument:
Uvjeti poslovanja Obrtničke škole Bjelovar kao posrednika za povremeni rad redovnih učenika

POSREDOVANJE PRI ZAPOŠLJAVANJU – UČENIČKI SERVIS

OBAVIJEST ZA UČENIKE, RODITELJE I POSLODAVCE

Obrtnička škola Bjelovar kao ovlašteni posrednik temeljem rješenja Ministarstva rada i mirovinskog sustava Kl: UP/I-102-02/14-01/03, Ur. broj: 524-03-02-01/3-14-3 od 18. lipnja 2014. g. obavlja poslove posredovanja za povremeni rad redovnih učenika za vrijeme zimskog, proljetnog i ljetnog odmora. Svake školske godine Ministarstvo znanosti, obrazovanja i športa propisuje trajanje odmora učenika.

Zimski praznici šk. god. 2016/17. traju od 27.12.2016. do 15.01.2017.g.,
proljetni od 13.04.2017. do 21.04.2017.g.,
ljetni praznici počinju 16.06.2017.  do 04.09.2017.


Ugovori se podižu tijekom zimskih, proljetnih i ljetnih praznika odnosno u vrijeme kada je dozvoljen rad redovnih učenika srednjih škola, najranije tjedan dana prije početka praznika.

Ugovori se ne smiju izdavati retroaktivno ( unazad).

Učenici koji rade na benzinskim postajama i vrše poslove čišćenja stakala ne mogu dobiti ugovor – ugovor sadrži prava i obveze- iz razloga što poslodavac za imenovane ne isplaćuje plaću pa time niti zakonom propisane doprinose u slučaju nesreće na radu ili učinjene štete, odnosno ostala davanja.

Ukoliko učenici rade na drugim poslovima u sklopu benzinskih postaja, potrebno je da poslodavac to upiše na evidencijski list i napomenu da će mu za to biti isplaćena plaća te potvrdi pečatom i potpisom.

Ukoliko je učenik podigao ugovor, a iz nekog razloga nije mogao doći na rad ili nije započeo s radom, dužan je u roku tri dana od dana podizanja ugovora isti otkazati i vratiti na poništenje, a ako ga je predao poslodavcu tada ga treba vratiti poslodavac.

Ukoliko se gore navedeno ne obavi u navedenom roku, dakle nemamo saznanja da učenik ne radi, s obzirom na zakonsku obvezu servisa, četvrti primjerak ugovora biti će proslijeđen državnom inspektoratu ( rok 3 dana od dana izdavanja) gdje se registrira kao radni, a učenik se u slijedećih 8 dana prijavljuje na HZZO i vrši se osiguranje u slučaju nesreće na radu.

Nepravodobna odjava ugovora stvara kasnije problem i nama kao servisu i poslodavcu.

OBAVIJEST

Učenički servis neće raditi 27., 30. i 31. prosinca 2016. godine.

Isplate učenicima za rad preko učeničkog servisa

OBAVIJEST

Isplate učenicima za rad preko učeničkog servisa obavljati će se do 15. 07.2016. godine, a nakon toga od 28. 07. 2016. godine, zbog godišnjih odmora.

Učenički servis neće raditi  od 25. 7. do 27.07. 2016.


Odlični učenici u 2013./2014.


Klub mladih tehničara

KMT okuplja učenike koji pokazuju povećani interes za područja strojarstva i elektrotehnike pripremajući ih za različita…