Budući da je Dan kravate koji se tradicionalno obilježava 18. listopada ove godine bio nedjelja, kravati smo posvetili gotovo cijeli taj tjedan. Od utorka do petka održali smo u školskoj knjižnici niz aktivnosti za učenike, a tema je naravno bila kravata. Tako smo u utorak održali origami radionicu na kojoj smo naučili ponešto o tehnici savijanja papira, o njezinom porijeklu, razvoju, vrstama papira, značenju i oblicima koji se mogu napraviti. Naučili smo i oblikovati kravatu od papira.
U srijedu je održano predavanje o povijesnom razvoju kravate uz nekoliko kratkih filmova posvećenih istoj temi.
U četvrtak je održana radionica vezanja kravate. Učenici su naučili da postoji čak 85 različitih načina vezanja kravate, a savladali su jedan od jednostavnijih načina, tzv. polu-windsor.
Sve su radionice imale dobar odaziv i učenici su vrlo dobro reagirali na njigov sadržaj i izvedbu. Tema im je očito bila zanimljiva i poučna. Nisu naučili smo činjenice o kravati već i ponešto o stilu odijevanja, ponašanju, simbolici, upornosti, vještini i koncentraciji (origami). Vezanje kravate je za većinu naših učenika bio prvi korak u svijet odraslih muškaraca kako kaže Oscar Wilde (Dobro zavezana kravata prvi je ozbiljan korak u životu muškarca).
Petak je bio završni dan tjedna posvećenog kravati, a svečano smo ga obilježili došavši u školu s kravatama. Bilo je lijepo vidjeti učenike i nastavnike s kravatama. Cijela je škola odisala otmjenošću koja se ne viđa svaki dan. Doimalo se da je ozbiljniji i svečaniji način odijevanja koji zahtijeva kravata učenike potaknuo na ozbiljnije i pomalo uzvišeno ponašanje. Gledajući to tako, nameće se zaključak da odijelo ipak čini čovjeka, odnosno da način odijevanja utječe na čovjekovo ponašanje.